Poczta Polska: Polecony eCommerce notuje blisko 70 % wzrost sprzedaży

Polecony eCommerce oferowany przez Pocztę Polską zanotował prawie 70% wzrost w sprzedaży porównując ze sobą ostatnie kwartały 2015 i 2016. To oferta z której najchętniej korzystają allegrowicze i małe sklepy internetowe.

Poczta Polska oferuje usługę Polecony eCommerce przygotowaną specjalnie pod potrzeby sprzedawców internetowych. Koszt przesyłki jest nadal jednym z kluczowych czynników skorzystania z oferty wybranego przez klienta sklepu. Sprzedawcy wystawiający swój towar np. na platformie Allegro otrzymali możliwość pakietowego zakupu usługi nadania paczek obniżając tym samym koszt jaki musi ponieść kupujący. Usługa odpowiada na potrzeby klientów eCommerce w zakresie dostawy drobnych przedmiotów, w szczególności moda, kosmetyki,  zabawki.

Internetowi handlowcy mogą już za 4,40 zł netto nadać paczkę w usłudze obejmującej również swoim zakresem ubezpieczenie, trwałe, kartonowe opakowanie oraz ewentualny zwrot do nadawcy.  

Usługa Polecony eCommerce sprzedawana jest w pakietach po 5,10, 20 lub 30 sztuk. Sprzedaż pakietów prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej ecommerce.poczta-polska.pl. Poczta Polska doręcza pakiety z opakowaniem firmowym w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta.

Poczta Polska obecnie oferuje cztery rodzaje pakietów:


Co zawiera pakiet


W ramach pakietu Polecony eCommerce, klienci otrzymują odpowiednią liczbę opakowań firmowych (5, 10 20 lub 30) oraz możliwość nadania przesyłek o masie do 1 kg (lub za dopłatą o większej masie) z gwarantowanym terminem doręczenia w kolejnym dniu roboczym (pod warunkiem nadania do godz. 15.00) lub z terminem dostarczenia w ciągu 3 dni. W cenie przysyłki jest ubezpieczenie przesyłanej zawartości do 100 zł z możliwością rozszerzenia do 500 zł.

Usługa gwarantuje również bezpłatny zwrot w przypadku klientów Allegro oraz w przypadku nieodebrania przesyłki przez adresata.


Elektroniczna odprawa


Dużym udogodnieniem zarówno dla sprzedających, jak i kupujących jest aplikacja eNadawca. Dzięki temu rozwiązaniu nadawca może wszystkie formalności związane z wysyłką dopełnić na domowym komputerze. Jeśli poda numer telefonu albo adres e-mail swojego klienta – Poczta powiadomi SMS-em albo e-mailem odbiorcę o nadejściu przesyłki.


dostarczył infoWire.pl